2011. augusztus 1., hétfő

Melinda és Máté - Sárospatak

Hol is kezdjem... Ennyien még nem várták a képeket, mint a Melindáékat (a statisztikáim alapján), ilyen jó nagyvőféllyel még nem találkoztam (saját tapasztalat), a videósról szintén ugyan ezt tudom elmondani, azaz ilyen videóssal, aki ennyire tudja, mit akar, és azt hogy tudja megoldani, szintén nem találkoztam.
Jó kis esküvő volt ez. Az ifjú párral tavasszal már találkoztunk egy próbafotózásra Patakon. Aztán teltek a napok, hetek, és hipp-hopp, ismét oda kellett menni fényképezni őket. Az időjárással ismét szerencsénk volt - csak este esett, ami már nem számított. Úgy tűnik, mostanság szerencsém van az esővel... :)
Az esküvő egy étteremben volt megrendezve. Amikor beléptem, kezdtem pánikba esni, egy hatalmas nagy hely volt (na, ezt hogy fogom bevilágítani - gondoltam). De az este folyamán több-kevesebb sikerrel vettem ezt az akadályt is.
Szerintem, aki ott volt, az jól érezte magát.
Melindának üzenném, hogy nem 40-50 képet sikerült kiválasztanom :D





















































































4 megjegyzés:

  1. Jó hangulat-jó képek!A "Legfelsőbb szinteken"(Alekosz)

    VálaszTörlés
  2. Óóó, köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a dicséretet! Ha lenne egy olyan kép, amelyiken a fiatalokkal együtt közelebbről látszom, azt szívesen venném, feltehetném a saját honlapomra. /tokajikisbiro.mlap.hu/
    üdv: a vőfély

    VálaszTörlés